Bezorging en levertijden

  1. Wat zijn de verzendkosten?

    Bij 123gordijn.nl berekenen wij geen verzendkosten door bij orders boven de 200 euro. Bij orders onder de 200 euro wordt een bedrag van 6,95 euro gerekend. Dit geldt voor alle producten die worden aangeboden in de webshop. Voor het verzenden van proefstalen worden geen kosten in rekening gebracht.

    permalink
  2. Wat is de status van mijn bestelling?

    Volg je pakket

    Op het moment dat je pakket door 123gordijn.nl ter verzending wordt aangeboden bij TransMission, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging. In deze e-mail staat een unieke link om het pakket te volgen. Zo ben je op de hoogte van de status en krijg je een indicatie van wanneer deze wordt aangeboden.

    Indien deze link niet werkt, kan je ook de vermelde code invullen op de track en trace pagina van TransMission.

    Indien je zending is afgeleverd, zie je hiervan een melding in track en trace. Heb je het pakket echter nog niet ontvangen? Controleer dan eerst of TransMission een bericht in de brievenbus heeft achtergelaten of dat het pakket bij de buren is afgeleverd. Indien dit niet het geval is, kan je contact met onze klantenservice op te nemen. Wij regelen het verder!

    permalink
  3. Welke verzendmethoden biedt 123gordijn?

    De snelste gordijnenwinkel van Nederland, 123gordijn.nl, bezorgt alle orders met een minimale bestelwaarde van 200 euro gratis! Laat je gordijnen bij je thuis, op het werk of bij je familie of buren bezorgen! Heel erg gemakkelijk!

    Tijdens het afronden van je bestelling in de winkelwagen kan je de gewenste verzendmethode kiezen. Je kan kiezen voor dagbezorging en voor bezorging op zaterdag. Indien je niet aanwezig bent op het moment dat de bezorger bij je langs is geweest, zal TransMission een notitie voor je achterlaten. Het pakket wordt op een later tijdstip aangeboden, of afgeleverd bij de buren.

    permalink
  4. Wat zijn de levertijden?

    Vandaag besteld en direct in huis! Dat hebben we het liefst. Vandaag jouw gordijnen nog ophangen. Alleen we hebben hier te maken met een product wat met veel zorg voor jou op maat gemaakt wordt.

    Bij al onze artikelen is per product een indicatieve levertijd aangegeven. Dit houdt in dat wij streven naar een levering binnen deze termijn. De indicatie is afhankelijk van meerdere factoren – de stand van de voorraad bijvoorbeeld en het aantal bestellingen die binnen komen. We streven ernaar alle bestellingen te leveren binnen een termijn van 3 weken.

    Indien de levertijd afwijkt word je hiervan per e-mail op de hoogte gesteld door onze klantenservice. Wanneer je een account hebt aangemaakt bij je bestelling, kan je hier ook de status volgen van je gordijnen – bijvoorbeeld wanneer ze in bewerking zijn bij het atelier en wanneer ze klaar zijn voor verzending. Nadat je bestelling is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail met een track en trace code.

    Bestelling met verschillende gordijnen:

    Indien je bestelling uit meerdere artikelen bestaat, is de levertijd afhankelijk van het artikel met de langste levertijd. Alle artikelen uit je bestelling zullen dan in één keer worden verzonden.

    Heb je vragen over de levertijden?

    Neem contact op via service@123gordijn.nl met de klantenservice.

    permalink