We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Om aan de nieuwe e-Privacy richtlijn te voldoen, vragen we je om toestemming om cookies te plaatsen. Meer informatie.
Klantenservice
Zoek onze artikelen of categorieën hieronderWat is de status van mijn bestelling?

Volg je pakket
Op het moment dat je pakket door 123gordijn.nl ter verzending wordt aangeboden bij TransMission, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging. In deze e-mail staat een unieke link om het pakket te volgen. Zo ben je op de hoogte van de status en krijg je een indicatie van wanneer deze wordt aangeboden.
Indien deze link niet werkt, kan je ook de vermelde code invullen op de track en trace pagina van TransMission.
Zodra je zending is afgeleverd, zie je hiervan een melding in track en trace.
Ben je toch niet aanwezig wanneer de pakketbezorger voor de deur staat, dan zal deze een notitie voor je achterlaten. Het pakket wordt op een later tijdstip aangeboden, afgeleverd bij de buren of je kan het pakket ophalen op een depot.
Dus in het geval je dat je het pakket nog niet hebt ontvangen...
Controleer dan eerst of TransMission een bericht in de brievenbus heeft achtergelaten of dat het pakket bij de buren is afgeleverd. Indien dit niet het geval is, kan je contact met onze klantenservice op te nemen. Wij regelen het verder!