Levertijden

Bij al onze artikelen is per product een indicatieve levertijd aangegeven. Dit houdt in dat wij streven naar een levering binnen deze termijn. De indicatie is afhankelijk van meerdere factoren – de stand van de voorraad bijvoorbeeld en het aantal bestellingen die binnen komen. We streven ernaar alle bestellingen te leveren binnen een termijn van 3 weken.

Indien de levertijd afwijkt word je hiervan per e-mail op de hoogte gesteld door onze klantenservice. Wanneer je een account hebt aangemaakt bij je bestelling, kan je hier ook de status volgen van je gordijnen – bijvoorbeeld wanneer ze in bewerking zijn bij het atelier en wanneer ze klaar zijn voor verzending. Nadat je bestelling is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail met een track en trace code.

Bestelling met verschillende gordijnen:

Indien je bestelling uit meerdere artikelen bestaat, is de levertijd afhankelijk van het artikel met de langste levertijd. Alle artikelen uit je bestelling zullen dan in één keer worden verzonden.

Heb je vragen over de levertijden?

Neem contact op via service@123gordijn.nl met de klantenservice.