Garantie

Bij 123gordijn.nl werken we uitsluitend met stoffen van hoge kwaliteit en we verwerken deze met de grootst mogelijke zorg. Daarmee zorgen we voor een optimale levensduur van onze producten. Mocht het product dat je hebt ontvangen niet aan je verwachting voldoen dan horen wij dat natuurlijk graag van je. Afhankelijk van de klacht zullen we in goed overleg naar de meest geschikte oplossing zoeken. Hiervoor is geen vaste termijn van toepassing. Deze hangt af van de verwachte levensduur van het product.

Verwachte levensduur

De levensduur die je van onze gordijnen mag verwachten hangt af van verschillende factoren. Denk bijvoorbeeld aan het gebruikte materiaal en het volume van de stof. Heb je hier vragen over? Stel ze gerust, dan geven we je uitgebreid advies.

Garantiebewijs

Wanneer je aanspraak wil doen op onze garantie vragen we om een aankoopbewijs. Dit is bijvoorbeeld de factuur die je hebt ontvangen na de betaling. Bewaar deze dus goed! 

Klacht melden

Heb je een klacht of defect ontdekt? Neem dan contact met ons op via sales@123gordijn.nl. Vermeld daarin duidelijk wat de klacht is en voeg, indien mogelijk, een foto toe. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Klacht of defect binnen de garantie

Wanneer je een klacht of defect bij ons hebt gemeld zullen we deze gaan beoordelen aan de hand van onze algemene voorwaarden. Als de klacht gegrond is zullen wij deze geheel kosteloos herstellen.