Ik heb een klacht

1222 keer bekeken  woensdag 31 januari 2018

Ben je niet tevreden over de kwaliteit, confectie, bezorging of heb je een andere klacht? Hieronder vind je alle informatie:

Het aanmelden van een klacht

Heb je een klacht? We helpen je graag - Neem dan contact op met één van onze medewerkers van de klantenservice. Klachten ontvangen wij graag schriftelijk - dit kan uitsluitend per e-mail aan service@123gordijn.nl. Voor een snelle en correcte afhandeling van je klacht vragen wij je vriendelijk om onderstaande gegevens te vermelden.

- naam, adres, woonplaats en bestelnummer

- een duidelijke omschrijving van de klacht. Betreft het een klacht over de stof of een klacht over de confectie van het gordijn.

- aanvullende foto waarop de klacht duidelijk te zien is.

Zodra je klacht is ontvangen, sturen wij hiervan een ontvangstbevestiging en nemen wij binnen 2 werkdagen contact met je op om je een inhoudelijke reactie te geven.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).  Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 


Vond je het nuttig?
WhatsApp
Bestelhulp