JavaScript lijkt uitgeschakeld te zijn in jouw browser. Zet Javascript aan in je browser voor de beste ervaring op onze site.

Klachten en retouren

  1. Herroepingsrecht

    Wanneer je koopt op afstand heb je als consument recht op een zicht termijn van 14 dagen. Echter, bij alle artikelen die speciaal voor jou op maat zijn gemaakt (op basis van de opgegeven specifieke maten), vervalt het zogenaamde herroepingrecht en daarbij ook de 14 dagen zicht termijn. Lees verder...

    permalink
  2. Ik heb een klacht

    Ben je niet tevreden over de kwaliteit, confectie, bezorging of heb je een andere klacht; Lees alle informatie over het aanmelden van een klacht.

    permalink
  3. Retourzendingen

    Retourzendingen of meetverzekenigen

    Wist je al dat wij geen meetverzekering hebben? Indien jij niet tevreden bent met het eindresultaat of de maten kloppen niet, neem dan direct contact met ons op. Je mag ons bellen, maar je kan ook een e-mail sturen naar de klantenservice.

    Wij kunnen ons heel goed voorstellen, dat jij niet dagelijks gordijnen op maat bestelt! Wij hebben alle begrip, wanneer er een keer iets niet helemaal goed is gegaan. Wij streven naar goede oplossingen aangezien wij van blije klanten houden. Daarom staan wij altijd open om te kijken naar een goede oplossing. Aangezien wij energie krijgen van ons mooie, kwalitatieve hoogwaardige gordijnen en hier voor staan.

    Benieuwd hoe wij dat doen?? Lees onze reviews eens.

    Kortom een meetverzekering is bij ons niet nodig.

    Wanneer wij de gordijnen retour willen zien om ze te kunnen beoordelen, zullen wij jou een retourformulier sturen. Je kunt de gordijnen dan netjes ingepakt terug sturen. Wij zullen na ontvangst altijd zorgen dat je zo snel mogelijk geholpen wordt. Mocht ons atelier het diezelfde dag nog kunnen herstellen, zullen zij dat altijd prioriteit geven. Dan kunnen jullie ze de volgende dag alweer ophangen.

    Het enige wat jij hoeft te doen is de gordijnen in een stevige doos en goed verpakt naar ons retour te sturen. Mail ons jouw verzendbewijs en wij storten de verzendkosten dezelfde dag nog retour.

    Zo werken wij en daar zijn wij heel trots op.

    permalink
  4. Garantie

    Bij 123gordijn werken we uitsluitend met stoffen van hoge kwaliteit en we verwerken deze met de grootst mogelijke zorg. Daarmee zorgen we voor een optimale levensduur van onze producten. Mocht het product dat je hebt ontvangen niet aan je verwachting voldoen dan horen wij dat natuurlijk graag van je. Afhankelijk van de klacht zullen we in goed overleg naar de meest geschikte oplossing zoeken. Hiervoor is geen vaste termijn van toepassing. Deze hangt af van de verwachte levensduur van het product.

    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Lees verder...

    permalink