Contact

  1. Hoe kan ik contact opnemen?

    Wij proberen om zaken zo gemakkelijk mogelijk te houden. Je kunt veilig en makkelijk bestellen via onze website. We begrijpen, dat je bij het aanschaffen van een paar nieuwe gordijnen net even wat extra hulp kunt gebruiken. Je mag ons altijd bellen of je vraag via e-mail, WhatsApp of social media stellen. Onze klantenservice staat altijd voor je klaar om je snel en gericht te ondersteunen en waar mogelijk te adviseren. En we zijn ook nog eens ontzettend aardig!

    Heb je een idee of een opmerking over onze webshop? Wij staan open voor nieuwe ideeen, dus schroom dan niet om een mailtje te sturen!


    Telefoon

    Op werkdagen zijn wij tussen 09.00 - 17.00 uur bereikbaar op 085 – 0603330.

    Maar we hebben het niet eerder zo druk gehad. Ook de telefoon rinkelt maar door. Misschien heb jij het al geprobeerd en heb je uiteindelijk niemand aan de telefoon gekregen?

    We willen natuurlijk toch graag alle vragen zo snel mogelijk beantwoorden!

    Dus wanneer je ons niet direct kan bereiken, spreek dan onze voicemail in of stuur ons een email, appje of chatbericht.

    Wij zorgen in alle gevallen dat jij binnen 24 uur een antwoord krijgt met uitzondering van het weekend (maar zelfs dan kan je zomaar toch een berichtje terug krijgen. Leuk he!)

    Mail

    Wil je een e-mail naar de klantenservice van 123gordijn.nl sturen? Stuur je e-mail naar service@123gordijn.nl. Wij doen ons best om je vraag binnen 24 uur te beantwoorden, dit is met uitzondering van het weekend. 

    WhatsApp en Chat

    Ook kun je ons bereiken via WhatsApp of via de chat! 

    permalink
  2. Bedrijfsgegevens 123 Concept Stores B.V.

    Postadres:

    Blokmakerstraat 2, 9403 VD Assen

    KVK-nummer: 04076227

    BTW-nummer: NL814107084B01

    Vestigingsadres:

    123gordijn, Blokmakerstraat 2, 9403 VD Assen

    permalink