Sorry, sorry lieve mensen. We hebben het niet eerder zo druk gehad. Ook de telefoon rinkelt maar door. Misschien heb jij het al geprobeerd en heb je uiteindelijk niemand aan de telefoon gekregen.

Hoe dit kan?

Geen idee, maar iedereen wil nu gordijnen bestellen. In ons voordeel uiteraard. Ik klaag niet ???? 

Een veel gehoorde opmerking wat horen is, dat de levertijden bij de woonwinkels en Woonboulevards door de Corona oplopen naar 8 a 10 weken. Begrijpelijk, zij zijn ook een poos dicht geweest en moeten nu alles weer opstarten, net als de fabrikanten enz.

Gelukkig hebben wij de hele Corona periode door kunnen werken. Al onze leveranciers en fabrikanten zijn aan het werk. Dit betekent dat wij in 95% van de gevallen onze levertijden kunnen halen. Zo niet hebben we getracht iedereen hier eerlijk over te informeren.

Uiteraard geeft de drukte en het op tijd uitleveren van jullie gordijnen.

Het op en af thuis en op de zaak werken, soms iets verwarring omtrent de communicatie. Zo schrok ik soms s avonds ineens, omdat er dan iets te binnen schoot! O jee, die had ik nog even moeten bellen of mailen. Als jij je hierin herkent, nooit mijn/onze  bedoeling geweest.

Goed nieuws! Vanaf nu mag je onze voicemail inspreken of een email of appje/chatje sturen.

Wij zorgen in alle gevallen dat jij binnen 24 uur een antwoord krijgt m.u.v. weekend, maar zelfs dan kan je zomaar toch een berichtje terug krijgen. Leuk he!

Dit zorgt ervoor, dat wij even onze handen vrij hebben om al die mooie bestellingen te verwerken en dat onze levertijden behouden blijven en niet gaan oplopen.

Bedankt voor jullie begrip!

Liefs

Sabine