Bezorging en afhalen

De snelste gordijnenwinkel van Nederland, 123gordijn.nl, bezorgt alle orders met een minimale bestelwaarde van 200 euro gratis! Laat je gordijnen bij je thuis, op het werk of bij je familie of buren bezorgen! Heel erg gemakkelijk!

Thuis bezorgen

Tijdens het afronden van je bestelling in de winkelwagen kan je de gewenste verzendmethode kiezen. Je kan kiezen voor dagbezorging en voor bezorging op zaterdag. Indien je niet aanwezig bent op het moment dat de bezorger bij je langs is geweest, zal TransMission een notitie voor je achterlaten. Het pakket wordt op een later tijdstip aangeboden, of afgeleverd bij de buren.

Volg je pakket

Op het moment dat je pakket door 123gordijn.nl ter verzending wordt aangeboden bij TransMission, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging. In deze e-mail staat een unieke link om het pakket te volgen. Zo ben je op de hoogte van de status en krijg je een indicatie van wanneer deze wordt aangeboden.

Indien deze link niet werkt, kan je ook de vermelde code invullen op de track en trace pagina van TransMission.

Zending afgeleverd

Indien je zending is afgeleverd, zie je hiervan een melding in track en trace. Heb je het pakket echter nog niet ontvangen? Controleer dan eerst of TransMission een bericht in de brievenbus heeft achtergelaten of dat het pakket bij de buren is afgeleverd. Indien dit niet het geval is, kan je contact met onze klantenservice op te nemen. Wij regelen het verder!

Verzendkosten

Bij 123gordijn.nl berekenen wij geen verzendkosten door bij orders boven de 200 euro. Dit geldt voor alle producten die worden aangeboden in de webshop.

Heb je vragen over de verschillende verzendmethoden?

Neem contact op via service@123gordijn.nl met onze klantenservice.